2007年9月29日星期六

四季歌


秋風飄飄黃葉蕩,
浮雲處處藍天朗,
片心憂憂黃花葬,
人情冷冷會心糠.

青春匆匆意志狂,
仲夏欣欣心正旺,
深秋凄凄力漸喪,
嚴冬跚跚志未藏.

22 則留言:

xiao zhu 說...

春雨沾潤百花妍
夏日蟬鳴綠草鮮
秋風爽颯紅葉舞
冬霜輕降聚窗前

The Inner Space 說...

又要包含春夏秋冬
又要壓韻又要疊字
處處飄飄匆匆欣欣
憂憂冷冷凄凄跚跚

新鮮人 說...

小豬,
好詩好詩,
我招拋磚引玉果然有效! :)

新鮮人 說...

space,
文字遊戲而已,
劣作莫見笑! orz

The Inner Space 說...

我又玩

枯木又逢春可喜
娃兒齊說夏稱奇
一葉而知秋添愁
積穀好防冬方休

xiao zhu 說...

Space:

心情好似幾好咁喎。^_

The Inner Space 說...

"心情好似幾好咁喎。"
何以見得???


我又因為用拼音寫咗白字。

枯木又逢春可喜
蛙兒齊說夏稱奇
一葉而知秋添愁
積穀好防冬方休

should be 蛙 instead of 娃

:|

新鮮人 說...

我反而覺得"娃"子好一點喎,
"娃"字可以指小朋友夏天四處玩,
又可以指我們幾個"娃娃"吟詩作對頌夏天嘛!

另外, "枯木逄春"???
你唔好講到自己好似好老咁啦,
我唔係呀,
我是一個青春"小朋友"喳! :p

The Inner Space 說...

『骨頭打鼓』青春小朋友!

Hyacinthus 說...

"青春"小朋友"喳!"

-____________-"
生青春豆豆既新伯小朋友 =P

大家好文采,風子真汗顏,日來補貼便是 ~

xiao zhu 說...

Space:

>>"心情好似幾好咁喎。"
>>何以見得???

見唔到架,感覺到咋!

新鮮:

>>『骨頭打鼓』青春小朋友!

笑死呀,哇哈哈哈哈!

The Inner Space 說...

哦! 咁就問句

小朱姐,『何以覺得』?

新鮮人 說...

不是骨頭打鼓,
係"今晚打老虎".
哈哈哈~~~~~

The Inner Space 說...

新鮮兄連法蘭西文你都識,佩服!

我問了很多人才知是法語問好的語句!

新鮮人 說...

咪就係得哩句唔咸唔淡囉,
最多加埋句"磅朱"咁大把! :p

The Inner Space 說...

『磅豬』是點解? 教埋我喇,唔該!

新鮮人 說...

space,
你咪玩我喎,
唔係解"早晨"咩??

The Inner Space 說...

哦! 多謝你教曉我!

來個很早的『磅豬』!

新鮮人 說...

space,
磅豬! :p

The Inner Space 說...

有冇『磅牛』架?

新鮮人 說...

哈哈哈~~
你好似我某個朋友,
同佢講六國酒店,
佢就問有無七國八國嫁,
同佢講萬壽無疆,
佢就問有無千壽無疆,
你話激唔激死吖! :P

xiao zhu 說...

咁究竟磅到幾重唧?哈哈!