2007年9月5日星期三

潑婦搶股票機

【蘋果日報】九月五日
爭 按 股 票 機   兩 婦 咬 臂 扯 髮
昨 日 秀 茂 坪 順 利 邨 創 興 銀 行 , 兩 名 婦 人 疑 爭 按 股 票 機 , 各 不 相 讓 大 打 出 手......其 間 , 張 婦 伸 出 右 手 按 麥 婦 股 票 機 時 , 麥 婦 一 口 咬 着 她 前 臂 , 她 痛 極 大 叫 。 據 稱 , 麥 婦 咬 着 張 不 放 , 張 婦 則 扯 着 她 的 頭 髮 , 兩 人 糾 纏 一 起 , 在 場 股 民 勸 止 及 報 警 。
股市暢旺揾大錢,
銀行投資大發現,
兩位師奶買孖展,
爭先恐後查價錢,
機少人多點樣掂,
搶人架機查住先,
八婆因住尾兩年,
攞我架機人格賤,
當我阿蓮無到添,
一於咬你手臂前,
扯我頭髮咁鬼賤,
反扯返你上衫先,
等你剝光棄眼前,
手口並用獸性現,
阻住老娘唔畀面,
打到趴街人都癲!

8 則留言:

Hyacinthus 說...

哈哈哈,你寫到好似親身經歷咁 XDDD

The Inner Space 說...

人為財死 鳥為食亡!

我在萬八點就話過高過熱
點知高處未算高仲有得高
畀老友們話我無膽鬼老點
唉唉唉唔系你財唔入你袋

新鮮人 說...

風子,
寫八婆嘢我最搞嘢架,
諗起嗰個場面都想笑! :P

新鮮人 說...

SPACE,
你講得啱,
唔喺你財唔入你袋,
有啲嘢唔可以恨嘅,
唔喺到時有事哭都無用,
知足想樂,
我買吓六合彩算囉! :)

Hyacinthus 說...

"寫八婆嘢我最搞嘢架" -___-"

哈哈,你真的寫得好抵死,入木也三分,風子唯一可聯想到的是,卡通片中細路打架時的情節,我腦裡沒這種思路, 好難寫到這種詼諧 ...

新鮮人 說...

風子,
謝謝啊,
我接受你的讚賞架,
因為我夠鬼馬囉! :p

Hyacinthus 說...

哈哈, 咁想問一句, 當時你係在現場嗎?

新鮮人 說...

風子,
我在報紙的前面,
不是在她們前面,
我怕醜~~~~~
喺醜婦個醜喎,
我驚會當場嘔! :p