2007年9月20日星期四

月亮歌


中秋節來吃月餅,
水果蜜桃鬼咁靚,
白兔燈籠又好平,
大人細路都話正,
可惜天空像有病,
烏雲蔽月唔知"訂",
有餅無月坐大廳,
睇吓電視當是贏!

16 則留言:

xiao zhu 說...

>>有餅無月坐大廳

好笑呀,我想像個畫面係啲古老大屋嘅大廳,酸枝傢俬,有啲空洞,啲人坐左喺度,個個戇居居咁,好好笑呀。XD

The Inner Space 說...

噢 !!!

新鮮兄你坐系屋企大廳
就可以看到個天空同月亮
咁咪好似小朱姐有無敵四份三個維港景
我要行到埋窗口將個頭移動60度以上
勉強見到一個洞天好似青蛙坐井觀天咁

xiao zhu 說...

Space 呀,你咪成日好似同我賣廣告咁至得架,我都話唔係咁咯!

新鮮人 說...

小豬,
你諗嘅同我差不多喎,
但是全家戇居居咁坐喺個空洞洞嘅大廳裏咁,
不過就無酸枝傢俬! :p

新鮮人 說...

space,
其實喺我張書枱喺窗邊,
所以才會見到少少天空啫,
我住月華街二樓,
邊樹有可能見到維港吖?
你咪同我講笑啦! :p

新鮮人 說...

小豬,
影張窗景來看看,
去prove吓,
就無問題啦! :p

xiao zhu 說...

野!

新鮮人 說...

小豬,
這個"野"可圈可點喎,
積喺點呢? 野~~~~~~

The Inner Space 說...

唔使 相片
唔使 野喇

我相信小朱姐窗前有 3/4 無敵維港景致

新鮮人 說...

哈哈哈~~~
你叫小豬點答你喎!
嘢~~~~~~~

The Inner Space 說...

答了 可能等於唔答
唔答 亦可等如答了

睇你點去解讀啫!

The Inner Space 說...

咁快又到中秋時節
月餅多到都食唔切
人間月亮兩團圓
漫步沙灘情懇切

每當烏雲蓋月時
溝女防禦必要設
否則月餅雖然冇食滯
出年中秋多咗對孖仔

xiao zhu 說...

Space:

哈哈,好抵死呀!

新鮮人 說...

花好月圓唔咸濕,
咁就唔洗手尾執,
看月食餅唔心噏,
時常溝女不要得! :p

The Inner Space 說...

Beat Oil Poets Society 溫德浮
HKET 都來 say 哈咾
XiaoZhu 大雄 新鮮 Hyacinthus
齊齊見報 Tomorrow~Tomorrow!

新鮮人 說...

誰是溫德浮?
我見識少喎!