2009年1月16日星期五

國寶輓歌

壯烈犧牲中華鱘
唔知點養頭都暈
死完一條又一條
諗計死撐好 ti tun

剩低果啲又病重
最終要揾老祖宗
以為可以鬆口氣
竟然繼續得恩寵

再送國寶娃娃魚
同樣難養怕再輸
煮到埋黎唯有食
國寶命運真堪虞

5 則留言:

新鮮人 說...

送完鱘魚又送娃?
究竟係真唔係呀?
本來好事變壞事,
唔識養時實整瓜!

哈哈哈~~~
塗炭生靈呀!

Hyacinthus 說...

我祗不過是一隻普通蛙
皆因哭叫聲有如落地娃
世人總是愛把我來讚誇
當我是國寶送禮將我花
聽聞海洋園內設施頂瓜
惜鱘兄出師未節身先瓜
前程堪虞唯證我愛中華

新鮮人 說...

風子,
見到咁寫,
我覺得啲娃娃魚好可憐啊! =(

Hyacinthus 說...

新鮮: 唔好意思呀,但當聽到這新聞的那一刻,我腦裡經已打了個突,心裡真得覺得他們視娃娃魚祗不過是一種交的"手段" :(

新鮮人 說...

風子,
對啊,
送熊貓又好,
中送中華鱘又好,
都是一種政治手段,
不過背後都有一點血濃於水的感情在內,
這樣是可以接受的!