2007年7月17日星期二

零食(怪)密語


圖片/引文:蘋果日報

食物標籤揭誤導 水果餅乾無水果
消費者委員會發現,市面不少所謂士多啤梨雪糕、香橙餅等食品,原來只含水果「味」調味劑,果肉欠奉;所謂「含豐富果肉」也只是果醬,其中七款食品的名稱就因涉嫌有虛假、誤導或詐騙成份,而遭食物環境衞生署警告。
醫生關嘉美表示若過量進食含調味劑、色素等食品,會傷害肝、腎臟等。
小弟外號零食怪,
餅乾雪條我食哂,
果味夾心我至愛,(愛:讀國語)
香橙檸檬確不頼,
有益健康唔洗捱,
點知被人呃鬼哂,
一粒果肉都無賣,
全部人造味道怪,
無益傷肝攞命債,
害人奸商要警介,
政府今次要表態,
罰佢千萬來頂債,
否則食病誰來怪!

5 則留言:

Daihung 說...

零食冇餡呃細佬,
無良奸商最老套,
慳埋唔夠兩三毫,
害人命債誰來補?

新鮮人 說...

奸商貪財真老套,
大人細路莫糊塗,
小心選擇行正路,
如果疏忽食壞肚,
損失健康無前途,
等人可憐誰知道!
誰知道!

Hyacinthus 說...

豬仔包裡沒有豬?
牛角包裡不見牛?
千層糕豈有千層?
煲仔蓋內祗有飯?

何解檸檬餅沒檸?
香橙餅定少了橙?
人家要將我警告?
說我誤導詐騙哦!!!

我祗可以慨嘆句,
香港人真不夠香,
中國人也不很忠,
如有誤導不是錯!!!

The Inner Space 說...

大白兔牛奶糖出事


哎唷 這是我唯一﹐有時都會吃一粒﹐
因為我喜歡它的牛奶味﹐ 我系還未戒奶架!


中國國產大白兔
無遠弗屆有利圖
奸商假冒要回收
還兔清白感恩圖~報!

新鮮人 說...

大白兔糖好好味,
由細到大味道美,
奸商假冒賤到死,
食咗傷肝又谷氣,
破壞名譽無見地,
捉到罰佢食自己!